15 Temmuz 2013 Pazartesi

Promised Land

Yaz sezonunun yüksek bütçeli, bol efektli, genellikle derinliksiz, kötü yazılmış senaryolarıyla kotarılan filmlerinden bunalanlara; nefes almak için ideal bir seçenek.

Filmle alakalı beklentim ortalama bir seyirlikle karşılaşacağım yönündeydi. Nasıl yapabildim bilmiyorum zira projede Gus Van Sant, Matt Damon imzaları vardı.  Yine de beklentimi fazla tutmamam sinema keyfime yaradı. Umduğumdan fazlasını buldum.

Öncelikle filmin samimi, sıcak bir tonu var. Senaryosu iyi. Evet, belki rahatlıkla formülize edilebilir. Yine de tahminlerin yıkıldığı anlar oluyor. Odağındaki konuyu gayet iyi işlemiş. Büyük şirketler, küçük bir kasaba, çıkar ilişkileri. Para, çok para üzerine dönen dolaplar. Fazla derinine inememiş belki ama elinden geleni yapmış süresi yettiğince. Üstelik kapitalizmin başkentinden böyle filmler çıkması gayet ironik.

Oyunculuklar da gayet yerinde. Damon'ın performansı izlenmeli. Müzikleri ayrı beğendim...
Tercih edilmeli...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder