1 Temmuz 2013 Pazartesi

Başıboş

Aha kendi "Aylak Adam" yolculuğum... Öğrenci değilim, çalışan değilim velhasıl toplum gözünde bir halt değilim. Planım programım var geleceğe dair. En azından yakın geleceğe dair. Bir olta takımı edinmek. Yanımda Sait Faik, hiç olmadı Vüsat O'Bener balığa çıkmak. Ardından bir sırt çantası. Istanbul'dan trenler seferlerine başladığında mümkün mertebe gezmek, yok olmak. Günlük tutmaya yeniden başlamak. Kendime tutunmaya yeniden başlamak...

_______________


Bavullarımı topladım. Son defa evime baktım. İnsanlar ve kitaplar arasındaki gizli dehlizi düşündüm. Gülümsedim. İkisinden de pek kıymetlileriyle ortak bir bağ kurmuştum. Kendimi başkasında yıkarken, yeniden, ipin üstünde oynamaya devam ederek başlama gücünü buldum. Sonrası...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder