6 Mayıs 2013 Pazartesi

Reklamix 2

Üç tane yeni reklam filmi dikkatimi çekti. Bugün onlar hakkında yazacağım. İlki bir gsm operatörü. Plas paketinin avantajlarıyla alakalı bir reklam filmi. Cemal Bey merhabalar, hoşgeldiniz Cemal Bey vesaire vesaire şeklinde gelişiyor reklam. İnsana özel hissettiriyor. Hatta bu özellik plus paket edinmemiz için başlıca neden. Üstelik deniz taksi indirimi bile var. Istanbul trafiğine kesin çözüm. Fakat bir haberim var. Satın aldıklarınızla özel olamazsınız. Eğer özel hissetmek adına başkalarının söylemlerine ihtiyaç duyuyorsanız es geçin gitsin. Hem özel olma takıntısı da ne?

İkinci reklam sanırım kredi reklamı. Evlilikten bahseden bir çift mevcut. Erkek evlilik lafını duyunca, bir şiir okumaya çalışır beceremez filan falan. Reklam filminde şiir toparlanınca "evlilik masrafı sevdaya dahil" cümlesi dikkatimi çekti. Attila İlhan'ın Ayrılık Sevdaya Dahil şiiri geldi aklıma. Sanırım bağlantısı yoktur. Sanırım, umarım.

Üçüncü reklam filmimiz ise çikolata. Ayrımcılık ne kadar ortadan kalksın istesek de, bilerek veya bilmeyerek ayrımcılık yapan medya ürünleri mevcut. Sağ, sol fabrikalarda çikolata üretimi yapılıyor. Biz ise seçim yapmalıyız. Bir de ürünler hemen hemen aynı. Yani ayırt edicilik olmadan ayrıma maruz kalma.

Reklam Huzursuzları!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder