14 Nisan 2013 Pazar

Yeni Eğitim Sistemi

İstanbul Film Festivali bugün bitiyor. Aklımda kalan, izlediklerim arasında en iyi iki film Ginger and Rosa ile tabii ki Stoker. Fakat festivali bu filmlerle hatırlamayacağım ne yazık ki. Hatırlayacağım olay, Emek eyleminde yaşananlar olacak. Bakın bizim mutluluğumuz için dönen ev reklamlarından yola çıkalım. Evde samimiyet haricinde her şey olsun teması. Alışverişe ineyim, havuza gideyim, doksan dokuz katlı binamız olsun. Emek yıkılsın daha güzeli yapılır. Ses çıkarana da güzel tepkiler var.

Yakında eğitim sistemi de yenilenir zaten. Alışveriş merkezlerindeki ömür boyu zorunlu eğitime geçeriz. Tüm dersler, tüketim eğitim, tüketim bilgisi, tüketim kültürü şeklinde olur. Bir de düşünmenin, ilgilenmenin seksen zararı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder