24 Mart 2013 Pazar

Saksı Çiçeklerinin Bakımı

üçe kadar sayıyorum
bir...
iki...

sessiz şiir anlaşması bu
tek bacaklı şairler' sokağında
aranan ellerim
duvar çatlaklarında
Sarmaşık Moteli
numara çift yedi
ellerim şakaklarımda

ben seni anlatıyorum düpedüz
sen beni susuyorsun kelalaka

gözlerim önünde mavi karıncalar
iç içe geçmiş kollarıyla bacaklarıyla
yastıklar yorganlar

çift görüyorum her yalnızlığı
üçerli üçerli taşınıyorlar

(üç en sevdiğim çift sayı, bildim)

pekala uymaktayız anlaşmaya

düşlerim karıştıkça kanıma
genzim yanıyor
gecenin amonyak kokusuyla

köşeleri tutmasaydı ya
kelebek ihtimallerin

ben seni susuyorum
sen seni anlatıyorsun

anlaşamamak kelamını kurtarıp istifinden
ilk sıraya taşıyoruz yasak sözlüklerde

bir vakit tesadüf ediyoruz
eh ya, etme bulma dünyası

saksı çiçeklerinin bakımı hakkında laflayıp
hızlı adımlarla uzaklaşıyoruz

üçe kadar sayıyorum
bir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder