15 Ocak 2013 Salı

Jack Reacher


Beklentisiz ve plansız film izlemenin keyfi...
Sıfır beklentiyle gidip memnun kaldığım filmlerden birisi oldu Jack Recher. Tüm tahmin edilebilirliğine rağmen keyifle izledim. Bazı kısımlarında bir güzel de güldüm. Tom Cruise'u zerre sevmem. Lakin aferinini verdim. Robert Duvall'ı Cash karakterinde görmek oldukça keyifliydi.
Bu noktada filmin iyiliğinden kötülüğünden ziyade, beklentisiz ve plansız gelişen bir sinema deneyiminin güzelliği yatıyor aslında. Yine anlıyorum ki hayal kırıklığı biraz da seyirciyle alakalı. Artık günümüzde, çoğu film için beklentiyi yüksek tutmak ne derece doğru bilmiyorum.
Filme dönersek... Takip sahneleri özellikle iyiydi ve Rosemond Pike da özellikle güzel :)) Werner Herzog ise "The Zec" ile soğuk kanlı fakat o karakterin oynanabileceği tipik bir performans sunuyor. İzlenebilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder